Política d’enviaments i devolució

ENVIAMENTS

No es realitzaran enviaments els caps de setmana ni festius, només els dies laborables.
El nostre horari laboral i d’atenció al client és de 10.00 a 13.30 els matins i, de 16.30 a 20.00 les tardes.

Quin és el cost de l’enviament?
Les despeses d’enviament no es troben incloses en el preu dels articles. Aquestes apareixeran desglossades en el resum de la teva compra i aniran a càrrec de l’usuari en la seva totalitat. Les despeses es calcularan depenent de la destinació i seran les següents:

Enviaments a Olot i comarca: 4,00 €
Enviaments a la Província de Girona: 6,00 €
Enviaments a la Resta de Catalunya: 8,00 €
Enviaments a la Península: 8,00 €

Les despeses d’enviament seran gratuïtes en compres superiors a 50€

Puc sol·licitar l’enviament d’una comanda fora d’Espanya?
De moment no està disponible aquesta opció. Però pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del correu web@nores.cat  i buscarem la millor manera de fer-te arribar la teva comanda.

Quan trigarà a arribar la meva comanda?
El termini de lliurament de les comandes és de 24-72 hores laborables una vegada confirmada (únicament per a enviaments peninsulars; queden exclosos Balears, Canàries, Ceuta i Melilla).
Tots els enviaments seran realitzats per l’empresa de transports Hiru (per Olot i comarca) i MRW o TIPSA per la resta de Catalunya i Península.
Si per algun motiu la comanda s’hagués de retardar ens posarem en contacte amb tu per a comunicar-t’ho. Una vegada realitzada la comanda, no està permès realitzar cap canvi en l’adreça d’enviament, tret que el client corri amb les despeses i sigui expressament acceptat per les parts.

Què faig si la meva comanda no arriba?
Si transcorregut un termini de 5 dies laborables des de la confirmació de la teva comanda no l’has rebut, posa’t en contacte amb nosaltres a través del correu web@nores.cat

Què passa si no estic en la direcció que vaig indicar quan el missatger vingui a dur-me la comanda?
Després d’un primer intent de lliurament, el transportista et deixarà un avís perquè et posis en contacte amb ell i fixeu una nova data de lliurament. Aquest lliurament pot fer-se en l’adreça d’enviament que ens vas indicar o bé en alguna de les oficines del transportista.
Darrere l’altre intent fallit, la teva comanda serà cancel·lada i et retornarem l’import del mateix restant les despeses de devolució del paquet.

Puc recollir la meva comanda a la vostra botiga?
Sí, pots recollir la teva comanda sense cap cost a la botiga, situada al carrer Sant Rafel, 4 d’Olot. L’horari de recollida és de 10.00 a 13.30 i de 16.30 a 20.00. Porta amb tu el correu de confirmació de la teva comanda i pregunta a qualsevol persona del nostre equip.
Disposes de 10 dies laborables per a recollir el teu paquet una vegada hàgim verificat el pagament. Transcorregut aquest termini, procedirem a cancel·lar la comanda i es reemborsarà els diners.

Puc enviar la meva comanda com a regal?
Sí, t’oferim la possibilitat que enviïs regals a través de la nostra botiga online. Per a això, realitza la compra de manera habitual, selecciona l’adreça d’enviament a la qual vols que enviem el regal i en el pas “Enviament” marca l’opció “Embolicar per a regal”. Podràs escriure un missatge personalitzat i nosaltres ens encarregarem d’embolicar-lo de manera especial.

Les despeses de transport (tant enviament com devolució) seran retornats únicament quan l’empresa sigui responsable de la causa de la devolució del producte (enviament del producte equivocat, producte en mal estat, etc.).

 

DEVOLUCIONS

Com haig de fer per retornar un article?
Per a procedir a la devolució d’un article amb el qual no estàs satisfet, t’oferim la següent opció:
Hauràs de posar-te en contacte amb NO·RES a traves de la nostra pàgina de contacte, enviar un correu electrònic a web@nores.cat o trucar al 972 276 658 (de 10.00 a 13.30 i de 16.30 a 20.00 de dilluns a divendres). Un cop rebuda aquesta comunicació, NO·RES indicarà la forma en què s’enviarà la comanda a la nostra botiga i el procés pel qual es realitzarà l’intercanvi o devolució.
Tingues en compte que si no podem realitzar canvis de talla o color, necessites canviar un article per un altre, et reemborsarem el preu del mateix i podràs realitzar una nova compra a la nostra botiga online.
El producte ha d’estar sense utilitzar i amb totes les seves etiquetes i/o embalatges originals. Si això no es compleix per part de l’usuari o si el producte ha patit algun dany, l’usuari accepta que el producte pugui sofrir una depreciació o que NO·RES pugui denegar el canvi o devolució.
L’empresa es reserva el dret de rebutjar devolucions que no compleixin els requisits anteriorment descrits.

Puc fer una devolució en botiga?
Si, ens trobaràs al carrer Sant Rafel, 4 d’Olot.

Quin és el termini per a poder realitzar una devolució?
En el cas que l’usuari no estigui satisfet amb els productes rebuts en la seva comanda, l’usuari, d’acord amb la Llei General per la defensa dels Consumidors i Usuaris/es, tindrà un termini de catorze (14) dies naturals des de la data de recepció de la comanda, per canviar o retornar-la. Tot això sense penalització. Transcorregut aquest termini no podrem acceptar la devolució de la teva comanda.

Haig de pagar alguna cosa per la meva devolució?
En cas de canvi, l’usuari ha d’assumir la diferència de preu respecte al producte a modificar. En el cas que el canvi sigui per un preu més baix, NO·RES us retornarà la diferència.
Els costos de devolució de la comanda (com els costos d’enviament a través de les empreses de missatgeria) seran assumits directament per l’usuari.

Com i quan rebré l’import de la meva devolució?
Una vegada aprovada la devolució (quan comprovem que els articles retornats estan en perfecte estat i en les mateixes condicions en les quals es van enviar, que no han estat usats, que conserven les seves etiquetes originals i el seu embalatge original complet) rebràs l’import de la mateixa forma en la qual vas realitzar el pagament. T’enviarem un correu de confirmació indicant-te l’import que se t’abonarà en el teu compte en uns dies. Recorda que l’abonament en la teva targeta de crèdit o en el teu compte *PayPal depèn sempre de la teva entitat bancària.
L’import abonat correspondrà al PVP que vas pagar pels articles retornats.

Les despeses de transport (tant enviament com devolució) seran retornats únicament quan l’empresa sigui responsable de la causa de la devolució del producte (enviament del producte equivocat, producte en mal estat, etc.).

Dret de desistiment
Segons les Normatives Reguladores de Vendes a Distància, els clients de la Unió Europea disposen de 14 dies laborables, a comptar des de la data de recepció de la comanda, per a exercir el dret de desistiment sobre la seva comanda.
En tal cas, es procedirà a la devolució dels diners i recollida de la comanda seguint el procediment a dalt indicat.

 

 

× Com et podem ajudar?